18.7.2018

מה הוא הסוד החשוב ביותר בסטיילינג?



מכירה את הרגע בבוקר בו את מוצאת את עצמך מול הארון ....
והמחשבה הראשונה העולה במוחך היא "מה אלבש כדי להסתיר את הבטן?
רק את הבטן? לא...  
גם את הידיים ואת הטוסיק ו... אין לזה סוף .....  
ואז את בוחרת בחולצה האהובה, השחורה והרחבה ויוצאת מהבית עם המון תסכול וחוסר ביטחון...
למה אנו הנשים כל כך ביקורתיות כלפי עצמינו?
מי אמר שהבטן חייבת להיות שטוחה?
שהרגליים "מהאוזניים", והגוף במידות של 60 90 60?!  
מי קבע כי צריך להיות רזה וגבוהה? מי החליט מה יפה ומה לא?
הרי בשבטים מסוימים באפריקה נשים תוקעות לעצמן צלחות בשפתיים או מעוותות את הצוואר עם טבעות מתכת וזה נחשב בעיניהן להכי יפה!

אז ככה, אף אחד לא החליט בשביל אף אחת! פשוט הפסקנו לאהוב את עצמינו!

שכחנו ש"היופי הוא בעיני המתבונן", שאנשים אחרים בכלל לא רואים את החסרונות שאנו מחפשות בעצמינו ושבזמן שאנו מתלוננות על חזה גדול אחרות "סובלות" מחזה קטן !

המסר

המסר החשוב ביותר אותו אני מנסה להעביר, דרך המקצוע שלי, הוא שאת לא חייבת לרזות 10 קילו או לעשות מיליון ניתוחים פלסטיים כדי להרגיש יפה! וזה לא שאני נגד ניתוחים או אורח חיים בריא, אני בעד כל מה שיכול לגרום לנו לאהוב את עצמינו כמו שאנחנו, כמה שיותר!

אז מה הוא הסוד תשאלו אותי? הסוד פשוט מאד, "במקום לחפש חסרונות בעצמך ולהיות עסוקה בלטשטש אותם, הבליטי את היתרונות שבך!" והדגישי את אותם אזורים שאת אוהבת ומרגישה בנוח להבליט!
הרי העין שלנו אינה מתמקדת בכמה אזורים בבת אחת ותמיד תמשך לנקודה מסוימת, לכן נחליט לאלו אזורים נמשוך את תשומת הלב של המתבונן! מה אנו רוצות שאנשים יראו קודם כל! ברגע שהמבטים יהיו מכוונים לנקודה זו, כל שאר האזורים בגוף יהיו פחות מעניינים ולא יהיה צורך לטשטש אותם!

אז איך עושים זאת ?

הנה מספר דוגמאות:
אם את אוהבת את אזור הכתפיים שלך, בחרי חולצות או שמלות עם מחשופים מעניינים, אסימטריים, כאלו החושפים כתף אחת או מחשופים בצורת קולב או סירה.


Pinteres

שמלה של Stylish Capsulehttps://www.facebook.com/stylishcapsule/?ref=bookmarks

שמלה של Stylish capsule

Pinterest

אוהבת את הרגליים שלך?  בחרי שמלות עם שסע, חצאיות עם טוויסט מעניין או מכנסיים צמודים.

Pinterest

Pinterest

Pinterest

Pinterest


החלטת להבליט את המותן, מצוין! עשי זאת בעזרת שימוש בחגורה מעל חולצה או שמלה, מכנסיים וחצאית עם גזרה גבוהה, שמלה המדגישה את המותן, חולצות צמודות וחצאיות בגזרת A, חצי קיפול של חולצה למכנסיים או קשרי את החולצה בקו המותן.


Pinterest

Pinterest

Pinterest

Pinterest

רוצה למשוך את כל תשומת לב לפנים? בחרי בתכשיטים כמו עגילים עם נוכחות או שרשראות גדולות הצמודות לצוואר.

Pinterest

Pinterest

Pinterest

Pinterest

כל אזור חשוף מבגד, תמיד ימשוך יותר תשומת לב. לכן גם אם החלטת להדגיש את פרקי הידיים תוכלי לעשות זאת על יד קיפול שרוולים וענידת צמידים יפים או שעון מסוגנן!

Pinterest

Pinterest



Pinterest

Pinterest


זכרי, הסוד החשוב ביותר בסטיילינג הוא להרגיש יפה מבלי להשתנות.
אז בחרי לאהוב את עצמך! 



2 תגובות:

Lihi אמר/ה...

טיפים נהדרים! ממש אהבתי את השילובים עם השעוןןן אני אישית כבר שנים עם שעון מעלף ולא יכולה לראות את עצמי יוצאת מהבית בלי, לא משנה האאוטפיט. איך את ממליצה לשלב חולצות מכופתרות לנשים כשיש קצת בטן וחזה גדול? תמיד מנסה לצלוח אאוטפיטים כאלה ובסוף תמיד מוותרת לא משנה כמה אני אוהבת מכופתרות..

אורלי אמר/ה...

רעיונות פצצה. אני לצערי הרבה פעמים מוותרת לעצמי ובמקום להשקיע פשוט נופלת לגופיות סבא ושורט ג'ינס אבל וואו, אם היה לי מגוון כזה של בגדים בארון, הייתי יוצאת מהבית מתוקתקת כל יום. אולי עכשיו אתפוס את עצמי בידיים

להתלבש בחמש דקות! שלושה טיפים איך להרכיב הופעה מושלמת מבלי לבזבז שעות!

אני זוכרת את אותם  פעמים שהייתי מוצאת את עצמי בבוקר,  בשיא הלחץ, עומדת מול הארון, מוציאה בגד אחרי בגד,  מודדת ומודדת  ושום דבר...